» » » Кременчуг задолжал ЛАЗу 4 миллиона гривен
17:29 Пятница 7 2 117
17:29, Пятница, 15 февраля 2013

Кременчуг задолжал ЛАЗу 4 миллиона гривен

Фото: irakly.orgФото: irakly.org14 февраля Львовский автобусный завод (ЛАЗ) приостановил свою работу, сообщает сайт «Украинский выбор». Причина прекращения работы – задолженность украинских городов перед предприятием за поставленную продукцию.
«Завод выполнил все контрактные обязательства перед своими заказчиками – городами, которые закупают у нас транспорт. Но они до сих пор не оплатили контракты», – пояснили в компании.

Руководство предприятия вынуждено отправить сотрудников (около 300 человек) в отпуск за свой счёт. Денег нет не только на зарплату за январь, но и на то, чтобы оплатить счета за электроэнергию и отопление.

«Мы не можем допустить, чтобы люди работали в холодных помещениях», – сообщают в компании.

Долг перед ЛАЗом составляет около 50 миллионов гривен. Из них порядка 20 миллионов гривен – задолженность самого Львова, утверждают на предприятии.

Севастополь и Кременчуг должны предприятию по 4 миллиона гривен, названия остальных городов-должников на ЛАЗе сообщить отказались. Мэр Львова Андрей Садовый утверждает, что город не может выплатить задолженность перед собственным заводом.
 

Добавить комментарий

    • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
      heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
      winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
      worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
      expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
      disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
      joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
      sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
      neutral_faceno_mouthinnocent
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
7 комментариев
  1. писатель
    Добавил писатель
    15 февраля 2013 17:43
    0
    Товариство - щось нічого не зрозумів. Яким боком Кременчук до Лазу, якщо ми тролейбуси беремо в Краз Лізинг по великій кредитній угоді з дуже великими відсотками розміром в 10,5 млн. грн з виплатою на три роки суми кредиту та решти ? Дивина якась - до чого тут ЛАЗ, КАМАЗ, Білаз, шо там ще є ?

    Дивно - чому Кременчук винен Львову. Краз -лізинг зареєстровано у столиці .
  2. Kanarsky
    Добавил Kanarsky
    16 февраля 2013 00:15
    0
    писатель, а на заводе считают, что Кременчуг должен. smile
  3. Exzorcist
    Добавил Exzorcist
    16 февраля 2013 13:53
    0
    "Государь, пришли татары и требуют мзду с нашего государства.....
    - Так и напиши, писарь, выдать татарам МЗДЫ!"
  4. Lord68
    Добавил Lord68
    16 февраля 2013 20:28
    0
    Кто ратовал чтобы покупать Украинское?
    Кажется, в обсуждении электропоездов Крюковского завода.
    Купили мы у Львова троллейбусов на 37 млн. и чем им это помогло?
    Денег нет не только на зарплату за январь, но и на то, чтобы оплатить счета за электроэнергию и отопление

    Такое ощущение, что кредитные деньги - дутые и ничего не стоят.
  5. Kanarsky
    Добавил Kanarsky
    22 февраля 2013 16:03
    0
    Цитата: писатель
    Яким боком Кременчук до Лазу,

    Просвещайтесь. И шоб мы без нардепа делали? tongue
  6. писатель
    Добавил писатель
    22 февраля 2013 16:29
    0
    Нові тролейбуси поки що не поїдуть

    Угода є, а техніки немає.

    Що сталося ?

    Плани міської влади щодо появи до 15 лютого на вулицях міста 13-и нових тролейбусів, які місто купило у компанії «КрАЗ Лізинг», ніяк не втілюються в життя.
    Причина - всіх 13-и тролейбусів, які за обіцянками чиновників мерії повинні виїхати на вулиці міста одночасно, наше місто так і не отримало. А от що отримало – так це звинувачення, що кременчуцькі борги стали однією з причин того, що Львівський автозавод, на якому виготовляють «рогатий транспорт» зупинився. До того ж, людей, які збирають тролейбуси відправили у відпустку за власний рахунок. Тепер мова може йти про термін отримання тролейбусів вже тоді, коли на вулиці потепліє і посвітліє одночасно.
    Про те, що ЛАЗ зупинився, бо немає коштів ні на зарплату, ні на електрику та тепло й останніх двох тролейбусів Кременчуку поки що не бачити, ЗМІ розповіли на самому Львівському автозаводі.
    Цікаво, що представники підприємства звинувачують у появі заборгованості також Кременчук, хоча ніяких угод з цього приводу між нашим містом та Львовом не існує.
    Єдине, що є у Кременчуцького тролейбусного управління з цього приводу це угода про лізинг підписана комунальним підприємством та ТОВ «КрАЗ – лізинг». Останнє є постачальником, а не Львівський, Мінський чи ще який тролейбусний завод. Але чому у винуватцях зупинки Лазу опинився саме Кременчук, а не компанія у якою місто купує техніку ?

    Як коментують ?

    «Вся справа в тому, що за умовами угоди місто мало перерахувати зі свого бюджету перший внесок за тролейбуси, розміром у 8 мільйонів гривень. Перераховано лише 4 млн. грн і далі є проблеми з перерахуванням коштів у казначействі», - так пояснює невиконані обіцянки керівник відділу транспорту мерії Володимир Кургаєв.
    «Частину тролейбусів, більшу до КТУ вже привезли. Але вони не є ще власністю міста. Такий акт про передачу тролейбусів у власність тролейбусного управління буде складено лише після того, які всі вони опиняться у місті. Нині нові тролейбуси просто стоять на зберіганні у нашому місті», - пояснює ситуацію, яка склалася начальник відділу транспорту.
    Які ще є коментарі з цього приводу ? Відомо лише, що нові тролейбуси від очей громадськості, зокрема журналістів нині засекречено. Однак, ті, що вже притягли до міста, новою рекламою прикрасили. На самому ж КТУ нині готуються до урочистого переодягнення водіїв у нову форму. Про те, що кредит за яким місто має отримати нову техніку, якийсь надто вже дивний – ніхто з керівників КТУ чи батьків міста не каже.

    Що дивує ?

    А дивує ж наступне. Достатньо відомо про випуск комунальних облігацій на 25 мільйонів гривень, які у міста викупило підприємство «КрАЗ Лізинг». За три роки по цим облігаціям набіжить відсотків на 10,5 мільйона гривень. Всю суму 35,5 млн., грн. місто має повернути в оговорений угодою трирічний термін.
    Одночасно ТОВ «КрАЗ Лізинг» зобов»язується поставити до нашого міста 13 нових тролейбусів на суму 34 мільйони гривень.
    Мова про 10 тролейбусів ЛАЗ Е183 довжиною 12 метрів по 2,02 млн. грн. за один та три тролейбуси ЛАЗ Е301 довжиною 19 м по 4,60 млн. грн. за один.
    За відповідною угодою «Краз Лізинг також стягуватиме кошти з КТУ за передані в лізинг тролейбуси протягом наступних трьох років.
    Варто сказати, що наші тролейбуси і так вийшли недешевими. Для порівняння - у тому ж Миколаєві, де нині відбувається тендер, «Topгoвo-фінaнcoвa кампaнія «ЛA3» пропонує «Миколаїв електротрансу» тpoлeйбycи мapки ЛA3 E-183 вартістю 1,69 мільйони гривень за кожен. Ми ж платимо по 2,02 млн грн. за теж саме - все той ж дванадцятиметровий ЛАЗ Е-183.
    Цікаво, що різницю в ціні на самому тролейбусному управлінні пояснюють швидкими умовами поставки та кредитною угодою. Однак в такому разі варто згадати, що ми також окремо заплатимо за лізинг і окремо за відсотки по комунальним облігаціям. Тож скільки складає переплата ? А на це запитання міські градоначальники мовчать, як риби. Єдине про що кажуть – нові тролейбуси мали з»явитися до 15 лютого. Чи передбачені штрафні санкції з приводу невиконання постачальником своїх обіцянок, на це запитання репортер «Програми плюс» відповість вже наступного номера.
  7. fordmax
    Добавил fordmax
    23 февраля 2013 07:47
    0
    писатель,

    большое спасибо

    теперь понятно как горожан опять обули городские власти

    т.е. изначально власть раздела горожан на 400 грн с носа на облигациях , за которые в итоге у города отберут какую-то часть

    + потратили эти деньги не на тролейбусы .... и украли из них еще
    5 млн ... т.е. еще по 200 грн с каждого кременчужанина

    стандартная финансовая операция как с многими предприятиями по
    подготовке их к продаже за долги ... поитогу через 23 года тролейбусное депо перейдет в частные руки
Экономика 09:53 Четверг 0 527 Средства спецсчёта только по назначению Кременчугская ОГНИ напоминает плательщикам НДС — сельскохозяйственным предприятиям, которые пользуются спецрежимом налогообложения согласно статье 209 Налогового кодекса Украины (далее – НКУ), о необходимости соблюдения ими законодательных требований относительно целевого использования средств, которые аккумулированы на специальных счетах, а именно: приобретённые за счёт указанных средств активы будут использоваться исключительно в производстве сельскохозяйственных товаров или услуг.