Мистецтво розуміння

2011-05-01T10:40:34+03:00 2011-05-03T23:18:16+03:00
0
Горожане
+ 370
Аксакал
ulysses
14:32, 01.05.2011
Хто такі в загальному понятті протестанти?
Можна ці сексти обєднати за однієї ознакою: ті, хто протестує проти того, як Церква розуміє зміст Біблії.
Ці протестувальники наполягають на тому, що Церква умисно або по недолугості своїй невірно тлумачить Святе Письмо та живе не по Слову Божому, а так, як їй зручно. Звісно, що серед протестантів є і всесвітньо відомі вчені - філософи, як, наприклад, Шлеймахер та Дільтей, які заклали основи філософської герменевтики, але в більшості своїй ці протестувальники та знищувачі авторитетів не тільки нічого не знають про герменевтику і підручник філософії розкривали, якщо розкривали, явно не для того, щоб чомусь там навчитись, але навіть ігнорують просто життєву мудрість, яка полягає в тому, що один і той же текст можна розуміти по-різному, а тому наполягання на тому, що лише я один розумію цей текст правильно, а всі інші помиляються - має насторожувати будь-яку безсторонню людину і цікавити в першу чергу професійного психіатра.

Тим більше останній має зацкавитись своїм потенційним пацієнтом тоді, коли має місце така ситуація. Дехто поїхав подорожувати та побачив деякий невідомий острів. Приїхав та описав той острів, а також звичаї та поведінку людей, що його населяють, описав, що вони вважають правильним, а що - неправильним тощо. Видав відповідну книгу. Після нього ще були небагаточисельні подорожуючі. які завітали на той острів та написали свої книжки, в яких підтвердили правильність опису найпершого мандрівника.

після цього зявляється наш пацієнт та, прочитавши книгу найпершого мандрівника, але при цьому ніколи не бувши на острові, почав казати, що книжку, написану їм, невірно всі розуміють. Що такі і такі слова говорять про це, а такі то слова - про інше. Що для того, щоб дізнатись, як воно на тому острові, не потрібно зовсім туди і їхати, достатньо почитати першого мандрівника і "правильно" його інтерпретувати. А коли мандрівник починає казати, що ні, він зовсім не про те писав, як це тлумачить наш доморощений інтерпретатор, наш останній похитує головою та вказує, що він, мандрівник, мабуть вже і забув, що там бачив, а от його книга брехати не буде, і взагалі, мандрівник уже старий і вижив з розуму, а тому нічого йому і слова давати - достатньо почитати його книжку і все буде ясно про той острів, на якому так мало людей побувало.

Я розумію, що легше всього всесвітньо відомих докторів філософії , які до Церкви не мають ніякого відношення Х. Гадамера, П. Рікера, Н. Гартмана назвати церковними проповідниками та наполягати на тому, що їх вивчати зовсім немає потреби для деяких доморощених геніїв, які і без вивчення філософії самі з усами, бо мають таку віру, що дозволяє їм все правильно зрозуміти. Є і люди з такою вірою, але чомусь вони відомі тільки в лоні православної Церкви. Такими є, наприклад, люди, які не мали ніякої грунтовної освіти, росіянин Сілуан афонський та грек Паїсій Святогорець, які були після років монашеського сподвижництва наділені величезною мудрістю, але серед протестантів такі не зустрічались ні мені, ні будь-кому. До речі, протестантів в Росії називали "штундами", від слова штудювати, зазубрювати без розуміння смислу - нічого і до сьогодні не змінилось.

Для тих, хто цікавиться темою, але у кого не вистачає певних якостей для читання Гадамера, Вітгенштейна, Гартмана та інших, хто розробляв філософську герменевтику, рекомендую дуже цікаву та легко написану статю
професор Андрій Кураєв "Конфлікт інтерпретацій

Звісно, що її прочитання потребує певного часу, але він того вартий.
Мф.6.33
Горожане
+ 300
Великий Гуру

адвокат Ульянов 01.05.2011, 10:40 писал:протестувальники та знищувачі авторитетів не тільки нічого не знають про герменевтику і підручник філософії розкривали, якщо розкривали, явно не для того, щоб чомусь там навчитись, але навіть ігнорують просто життєву мудрість, яка полягає в тому, що один і той же текст можна розуміти по-різному, а тому наполягання на тому, що лише я один розумію цей текст правильно, а всі інші помиляються - має насторожувати будь-яку безсторонню людину і цікавити в першу чергу професійного психіатра.


Спасибо, что открыли новую тему- я как раз думала о названии. Если я правильно истолковываю ваш язык, к грамоте которого я не имею никакого отношения по причине отсутствия учения оной, то постараюсь обосновать свои понятия. Коль уж речь у нас идет о религии, то все ж давайте отделим её от философии- я считаю, что это разные понятия, такие как дух и тело.
Себя я не стану относить к философам, скорее к прогматикам. Кроме того, совсем даже не считаю выражение своих мыслей последней истиной в инстанции. Я вам уже ответила, что вы можете верить во что хотите, отдавать дань тысячилетним традициям, слушать всех проповедников мира- идти стадом за пастухом! Это ваш выбор. Разве я брызжу слюной? Я последовательно и основательно привожу понимаемые МНОЮ слова Господа.
1Кор.3.9 Ибо мы соработники у Бога, [а] вы Божия нива, Божие строение.
10 Я, по данной мне от Бога благодати, как мудрый строитель, положил основание, а другой строит на [нем]; но каждый смотри, как строит.
11 Ибо никто не может положить другого основания, кроме положенного, которое есть Иисус Христос.

Хочется вам строить философский храм- стройте себе!
!Кор.3.12 Строит ли кто на этом основании из золота, серебра, драгоценных камней, дерева, сена, соломы, --
13 каждого дело обнаружится; ибо день покажет, потому что в огне открывается, и огонь испытает дело каждого, каково оно есть.
14 У кого дело, которое он строил, устоит, тот получит награду.

Если строите своё основание- Бог судья. Я не ищу другого.
2Кор.2.17 Ибо мы не повреждаем слова Божия, как многие, но проповедуем искренно, как от Бога, пред Богом, во Христе.

адвокат Ульянов 01.05.2011, 10:40 писал:що їх вивчати зовсім немає потреби для деяких доморощених геніїв, які і без вивчення філософії самі з усами, бо мають таку віру, що дозволяє їм все правильно зрозуміти.


Да, имею такие убеждения, благодаря которым сама, по своему желанию ищу и нахожу.
Лк.11.9 И Я скажу вам: просите, и дано будет вам; ищите, и найдете; стучите, и отворят вам,
10 ибо всякий просящий получает, и ищущий находит, и стучащему отворят.

Тяжело? Безусловно. А кто обещал легкий путь?
Матф.7.13 Входите тесными вратами, потому что широки врата и пространен путь, ведущие в погибель, и многие идут ими;
14 потому что тесны врата и узок путь, ведущие в жизнь, и немногие находят их.
15 Берегитесь лжепророков, которые приходят к вам в овечьей одежде, а внутри суть волки хищные.

адвокат Ульянов 01.05.2011, 10:40 писал:люди, які не мали ніякої грунтовної освіти, росіянин Сілуан афонський та грек Паїсій Святогорець, які були після років монашеського сподвижництва наділені величезною мудрістю, але серед протестантів такі не зустрічались ні мені, ні будь-кому.


Да, довольно странно, что вам не встречались....А вот мне? Неужели у протестантов есть свои протестанты? Т.е. как у оппозиции оппзиция?

адвокат Ульянов 01.05.2011, 10:40 писал:від слова штудювати, зазубрювати без розуміння смислу - нічого і до сьогодні не змінилось


Зачем зазубривать? Это удел отличников не от ума. Нужно уметь пользоваться справочным материалом. Вопрос в материале, не так ли? Заглянула я в вашу ссылку о трех вопросах по иконопоклонению. И что? Где ссылки-то? На Ветхий Завет?
Матф.9.16 И никто к ветхой одежде не приставляет заплаты из небеленой ткани, ибо вновь пришитое отдерет от старого, и дыра будет еще хуже.
17 Не вливают также вина молодого в мехи ветхие; а иначе прорываются мехи, и вино вытекает, и мехи пропадают, но вино молодое вливают в новые мехи, и сберегается то и другое.

Вы еще стираете по старинке? Тогда мы идем к вам....
А что из Нового в доводах? Философия на тему: Христос был создан по подобию Бога, т.е. явился образом Бога, потому не грешно и нарисовать. Не жуть?
2Кор.6.14 Не преклоняйтесь под чужое ярмо с неверными, ибо какое общение праведности с беззаконием? Что общего у света с тьмою?
15 Какое согласие между Христом и Велиаром? Или какое соучастие верного с неверным?
16 Какая совместность храма Божия с идолами? Ибо вы храм Бога живаго, как сказал Бог: вселюсь в них и буду ходить [в них]; и буду их Богом, и они будут Моим народом.
17 И потому выйдите из среды их и отделитесь, говорит Господь, и не прикасайтесь к нечистому; и Я прииму вас.

Философф..., блин.
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
Горожане
+ 370
Аксакал

pantazm 01.05.2011, 12:15 писал:Я последовательно и основательно привожу понимаемые МНОЮ слова Господа.


Я правильно вас зрозумів: ви не наполягаєте на тому, що розумієте Святе Письмо автентично, тобто так, як хотів би щоб його розуміли Автор текстів Святого Письма?
Ви лише зазначаєте, що, читаючи Святе Письмо, ви його розумієте так то і так то, і підкріплюєте своє розуміння цитатами з нього, не претендуючи при цьому на обовязковість для всіх саме такого розуміння.
Я вірно вас зрозумів?
Мф.6.33
Горожане
+ 300
Великий Гуру

адвокат Ульянов 01.05.2011, 21:45 писал:Ви лише зазначаєте, що, читаючи Святе Письмо, ви його розумієте так то і так то, і підкріплюєте своє розуміння цитатами з нього, не претендуючи при цьому на обовязковість для всіх саме такого розуміння. Я вірно вас зрозумів?


Конечно, не настаиваю. Одну и ту же цитату мы с вами понимаем прямо противоположно.
Ион.7.16 Иисус, отвечая им, сказал: Мое учение--не Мое, но Пославшего Меня;
17 кто хочет творить волю Его, тот узнает о сем учении, от Бога ли оно, или Я Сам от Себя говорю.
18 Говорящий сам от себя ищет славы себе; а Кто ищет славы Пославшему Его, Тот истинен, и нет неправды в Нем.

Вы же где-то прочитали, что Закону Жизни можно учиться из философских трудов. Мне такое не довелось встретить в Писании, как-то больше противоположное читаю. Поэтому могу ли я утверждать, что мы понимаем одинаково?
Ион.6.54 Ядущий Мою Плоть и пиющий Мою Кровь имеет жизнь вечную, и Я воскрешу его в последний день.
55 Ибо Плоть Моя истинно есть пища, и Кровь Моя истинно есть питие.
56 Ядущий Мою Плоть и пиющий Мою Кровь пребывает во Мне, и Я в нем.
57 Как послал Меня живый Отец, и Я живу Отцем, [так] и ядущий Меня жить будет Мною.
58 Сей-то есть хлеб, сшедший с небес. Не так, как отцы ваши ели манну и умерли: ядущий хлеб сей жить будет вовек.

Какой манной питаетесь вы, какое зерно прорастает?
Матф.21.42 Иисус говорит им: неужели вы никогда не читали в Писании: камень, который отвергли строители, тот самый сделался главою угла?
В любой главе подтверждение найдете, ничто не заменит Писания.
Ион.1.1 В начале было Слово, и Слово было у Бога, и Слово было Бог.
2 Оно было в начале у Бога.
14 И Слово стало плотию,

У вас своя филоофия к иконопоклонению, чтению мыслей от человеков, их почитания и прославления- как по мне это основательные заблуждения, а к Слову вы это не привяжете....Искажать нужно.
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
Горожане
+ 370
Аксакал
Ви лише зазначаєте, що, читаючи Святе Письмо, ви його розумієте так то і так то, і підкріплюєте своє розуміння цитатами з нього, не претендуючи при цьому на обовязковість для всіх саме такого розуміння.
Я вірно вас зрозумів?
Ви здатні датти мені просту відповідь на просте моє питання?

pantazm 01.05.2011, 23:52 писал:Ион.6.54 Ядущий Мою Плоть и пиющий Мою Кровь имеет жизнь вечную, и Я воскрешу его в последний день.
55 Ибо Плоть Моя истинно есть пища, и Кровь Моя истинно есть питие.
56 Ядущий Мою Плоть и пиющий Мою Кровь пребывает во Мне, и Я в нем.


І заодно - про яку Плоть та Кров пише Іоанн?
Мф.6.33
Горожане
+ 300
Великий Гуру

адвокат Ульянов 02.05.2011, 00:09 писал:Ви здатні датти мені просту відповідь на просте моє питання?


К ночи падает зрение?

pantazm 01.05.2011, 23:52 писал:Конечно, не настаиваю. Одну и ту же цитату мы с вами понимаем прямо противоположно.


адвокат Ульянов 02.05.2011, 00:09 писал:І заодно - про яку Плоть та Кров пише Іоанн?


Ион.6.51 Я хлеб живый, сшедший с небес; ядущий хлеб сей будет жить вовек; хлеб же, который Я дам, есть Плоть Моя, которую Я отдам за жизнь мира.
55 Ибо Плоть Моя истинно есть пища, и Кровь Моя истинно есть питие.

Так понятнее?
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
Горожане
+ 300
Великий Гуру
Познания же истинные можно получить из самого источника, а не от помошников-толкователей на свой лад. По своей вере, по искренности желания и воздаваться будет. За семью печатями ведь Писание.
Иоан.6.65 И сказал: для того-то и говорил Я вам, что никто не может придти ко Мне, если то не дано будет ему от Отца Моего

Как видите не сказано ничего про профессора Кураева. Отец же открывает врата по прошению.
Иак.1.5 Если же у кого из вас недостает мудрости, да просит у Бога, дающего всем просто и без упреков, --и дастся ему.
6 Но да просит с верою, нимало не сомневаясь, потому что сомневающийся подобен морской волне, ветром поднимаемой и развеваемой.
7 Да не думает такой человек получить что-нибудь от Господа.

Все настолько просто, что диву даешься- насколько не твердым нужно быть в своих убеждениях, чтоб с панталыку сбивали чьими-то учениями. Разве вы не внимательны? Разве вы не перепроверяете в мирской жизни букву закона, прежде чем выразить свою мысль на бумаге?
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
Горожане
+ 370
Аксакал
ulysses
23:39, 02.05.2011

pantazm 02.05.2011, 00:25 писал:Так понятнее?


Зовсім не зрозуміло.
Христос про себе казав в цьому місті? Що, слід їсти Христа та пити Його кров?
Якщо він каже, що

pantazm 01.05.2011, 23:52 писал:Ион.6.54 Ядущий Мою Плоть и пиющий Мою Кровь имеет жизнь вечную, и Я воскрешу его в последний день.


то як можна зараз їсти Його Плоть та пити його Кров?
Ви особисто їсте Його Плоть та пєте Його Кров, щоб мати життя вічне?
Мф.6.33
Горожане
+ 300
Великий Гуру
pantazm
23:22, 02.05.2011

адвокат Ульянов 02.05.2011, 22:28 писал:то як можна запаз їсти Його Плоть та пити його Кров?Ви особисто їсте Його Плоть та пєте Його Кров, щоб мати життя вічне?


На вас совсем не похоже. Там же ссылка есть: Ион.6 Прочтите главу полностью. Или вы просто не знаете как истолковать? Помогу.

Цитата:55 Ибо Плоть Моя истинно есть пища, и Кровь Моя истинно есть питие...
63 Дух животворит; плоть не пользует нимало. Слова, которые говорю Я вам, суть дух и жизнь.


А так?
Себя же я ощущаю скорее младенцем пьющим молоко.
1Петр.2.

Цитата:2 как новорожденные младенцы, возлюбите чистое словесное молоко, дабы от него возрасти вам во спасение;
3 ибо вы вкусили, что благ Господь.
4 Приступая к Нему, камню живому, человеками отверженному, но Богом избранному, драгоценному,
5 и сами, как живые камни, [b]устрояйте из себя дом духовный[/b],


Ежели не понятен смысл по Слову, то переведу: Москва не сразу строилась.
2Петр.1.

Цитата:19 И притом мы имеем вернейшее пророческое слово; [b]и вы хорошо делаете, что обращаетесь к нему, как к светильнику,[/b] сияющему в темном месте, доколе не начнет рассветать день и не взойдет утренняя звезда в сердцах ваших,
20 зная прежде всего то, что никакого пророчества в Писании нельзя разрешить самому собою.
21 Ибо никогда пророчество не было произносимо по воле человеческой, но изрекали его святые Божии человеки, будучи движимы Духом Святым.


Вот в это я верю. Главное основание иметь надежное, а стройка- дело времени.
А вы? Чьим молоком вскармливаетесь?
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
Горожане
+ 370
Аксакал
Все одно щось не сходиться.

pantazm 02.05.2011, 23:21 писал:55 Ибо Плоть Моя истинно есть пища, и Кровь Моя истинно есть питие...


Тут йдеться про Плоть та Кров ( з великої літери обидва слова)

pantazm 02.05.2011, 23:21 писал:63 Дух животворит; плоть не пользует нимало. Слова, которые говорю Я вам, суть дух и жизнь.


Тут слова називаються духом та життям ( зз маленької літери).
"Плоть" очевидно не дорівнює "дух", а "Кров" - не дорівнює "життя".
Тобто, є очевидним, що у 55 вірші та у 63 вірші говориться про різні речі: в першому йдеться про Плоть та Кров, в другому - про слова Христа, які животворять.
У вірші 55 Плоть вжито з великої літери, у 63 - з маленької. Чому?
Якщо ви хочете мені сказати, що у 55 вірші під словами істи Плоть та пити Кров йдеться про читання, то якось так дуже дивно написано: як можна слова їсти та пити? Чому не сказати просто "слухати", "читати"?
Де ще в Біблії замість читати ( слухати) вживається вираз їсти Плоть та пити Кров?
І чому ж таки вживають їх з великої літери ці слова?

pantazm 02.05.2011, 23:21 писал:Чьим молоком вскармливаетесь?


Маминим, але то давно вже було.
Мф.6.33
 
Доступ закрыт.
  • Вам запрещено отвечать в темах данного форума.