Отказывают в учете в центре ззанятости

0
Забаненные
+ 1
Залетный
tania1987
20:07, 25.02.2013
Решила обратиться в кременчугский центр занятости, в учете отказали, сославшись на то,что специальность у меня узкая, могут предложить другие варианты(маляры,продацы и прочие) но меня такой вариант не устраивает. По специальности я журналист. Хочу стать на учет и не понимаю, такой отказ законный? читала, что не могут отказать в выплатах по безработице , по крайней мере на пол года
Забаненные
+ 27
Местный
combat
20:46, 25.02.2013
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про зайнятість населення

Стаття 4. Зайняте населення
1. До зайнятого населення належать особи, які працюють за наймом на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, особи, які забезпечують себе роботою самостійно (у тому числі члени особистих селянських господарств), проходять військову чи альтернативну (невійськову) службу, на законних підставах працюють за кордоном та які мають доходи від такої зайнятості, а також особи, що навчаються за ДЕННОЮ формою у загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах та поєднують навчання з роботою.

Стаття 43. Статус безробітного
1. Статусу безробітного може набути:
1) особа працездатного віку до призначення пенсії (зокрема на пільгових умовах або за вислугу років), яка через відсутність роботи не має заробітку або інших передбачених законодавством доходів, готова та здатна приступити до роботи;

2. Статус безробітного надається зазначеним у частині першій цієї статті особам за їх особистою заявою у разі відсутності підходящої роботи з першого дня реєстрації у територіальних органах центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, незалежно від зареєстрованого місця проживання чи місця перебування.

**********
В каких случаях Центр занятости может отказать в постановке на учет