Новый тролейбус? Один уже сломался...

2013-05-31T14:07:23+03:00 2013-06-01T12:32:50+03:00
0
Забаненные
+ 27
Гражданин
combat
14:10, 31.05.2013
Новый тролейбус?
Сегодня новые троллейбусы вышли на улицы города...
Один уже сломался...Ресурс видимо выработал..)
Сфотографировал сегодня - Перекресток Первомайская-Гагарина.
Горожане
+ 2
Проездом
Hundai тоже не сразу разогнался
Горожане
+ 74
Великий Гуру
Зато за нього заплатили як за Боінг. Повинен літать
Отец-основатель
+ 425
Аксакал

писатель (31.05.2013, 14:47) писал:за нього заплатили як за Боінг


Факты?
Я говорю то, что думаю - потому и молчу...
Горожане
0
Проездом
А что за вмятины сзади на вертикальной жёлтой полосе?
Горожане
+ 1
Местный

pjos (01.06.2013, 00:40) писал:А что за вмятины сзади на вертикальной жёлтой полосе?

выпихали на работу, а он упирался
Муж подарил путевку на курорт "ДЕКРЕТ" - такая обширная программа... даже спать некогда....
Горожане
+ 74
Великий Гуру

Цитата:Депутати міськради зґвалтували антикорупційне законодавство України



Кременчуцьким скандалам позаздрить уся Україна

Гучний скандал з конфіскацією комп’ютерів, бухгалтерських документів та врученням підозр у скоєнні злочину й рішення сесії міської ради, яким спаплюжено все антикорупційне законодавство та законодавство про закупівлі. Це - фінальне розв’язання владою міста довгої «опери» про купівлю у КТУ 13 нових тролейбусів.
До цього часу самі тролейбуси вже пройшли три експертизи, дві з яких стосувалися запитання: наскільки вони нові. Тож відповідь з першої – тролейбуси нові, але вісім з них не зовсім нові, а всього лише 2008 року випуску. Відповідь другої експертизи все з одного і того ж інституту – один тролейбус, який місто купило за величезні кошти, – новий. (Насправді нових – три штуки.)От тільки двигуни не ті й інші недоліки теж є. Перед цим вже правоохоронці конфіскували в КТУ і не лише у ньому всю бухгалтерську документацію по тролейбусній справі. Також уже казначейство зупинило рух коштів у комунальному підприємстві, а працівники КТУ залишилися без заробітної плати.
Нині ж свою кому у справі витрат бюджетних коштів ставлять на своїй сесії депутати міської ради. Про те, що при цьому порушується закон, обранці кременчужан не згадують. В принципі це правильно – одразу всіх за мільйонні витрати бюджетних грошей не посадять.

За що проголосували?

Депутати Кременчуцької міської ради і міський голова Олег Бабаєв визначилися з подальшими діями у відносинах між КП «Кременчуцьке тролейбусне управління» та ТОВ «КрАЗ Лізинг». Тож директору комунального підприємства Олександру Вертюху, у якого не так давно правоохоронці відібрали всі угоди з цього приводу, слід прийняти на баланс підприємства 13 тролейбусів з виявленими недоліками щодо їхньої якості та комплектності.
Далі вже самі депутати будуть «…вимагати від ТОВ «КрАЗ Лізинг» пропорційного зменшення ціни на 13 тролейбусів у зв’язку з виявленими недоліками щодо їх якості та некомплектності».
Цікаво, що про недоліки у самому депутатському рішенні згадується тричі поспіль і названі вони значними. Настільки значними, що вже депутати міської ради висловилися на сесії, аби слово «значні» прибрати, а слово «недоліки» залишити.
З самої теми – приймати, що «купили» за скаженою ціною, чи повернути, як таке, що вже було у використанні з 2008 року, на самій сесії обговорювали. При цьому згадували некомплектні КрАЗи та все інше.
Твердження мера міста Олега Бабаєва з цього приводу таке – у Кременчуці не вистачає тролейбусів. Їх парк застарілий. Нарікання ж були на вісім отриманих від ЛАЗа тролейбусів, але решта – 5 штук, у тім числі і великі спарки, нові.
Взагалі з цими тролейбусами були проблеми - вони не їхали. Але після того, як з ними попрацювала бригада наладчиків зі Львова, їздити вони можуть. За словами міського голови, справді є проблеми з комплектацією – на отриманих тролейбусах не надто економні двигуни постійного струму і немає автономного ходу, ще у них відсутні кондиціонери, але міська влада примусила завод-виробник встановити у тролейбусах електронне табло.
«Є різниця між тим, що замовляли, і тим, що отримали. Я неодноразово погрожував розірвати результати тендера», - зазначає Олег Бабаєв. Але, за його словами, тендер на перерахунок мільйонів гривень не розірвали, бо в такому випадку довелося б вибивати кошти в розмірі 4 мільйонів гривень, які встигли перерахувати у вигляді попередньо оплати.
Недоліки в цих тролейбусах ще будуть, тож доведеться відкрити у тролейбусному управлінні філіал Львівського заводу. Тож мерія вимагатиме зменшення розміру контракту на 2 мільйони гривень, і надалі після всього до ЛАЗа будуть ставитися більш обережно. Останнє від міського голови – нова експертиза підтвердила, що всі тролейбуси нові. Про те, що попередня експертиза підтвердила, що вісім з 13 тролейбусів десь їздили з 2008 року, міський голова не згадував.

Купувати чи не купувати, або Хто виступає в ролі ходячої чуми?

Це головна тема дискусій. Але не для всіх депутатів, а лише для двох – тих, які дозволяють собі мати власну точку зору. Пояснення з цього приводу від директора заводу «Ампер» і представника «Свободи» Віктора Бугайчука - умову тендера порушено і у влади немає іншого виходу, ніж розривати угоду. Інакше - кримінальна відповідальність. А нині депутати міської ради рятують від в’язниці директора Кременчуцького тролейбусного управління Олександра Вертюха, який сам мав першим говорити про порушення.
До того ж місту продали тролейбуси з двигунами постійного струму, що є старим технічним рішенням. А ще більшість тролейбусів – 2008 року випуску і до цього вони немало поїздили Львовом, Києвом та Санкт-Петербургом. Твердження опозиціонера, яке залишиться не почутим, – місто переплачує величезні кошти і ці тролейбуси нам обійдуться у 5 мільйонів гривень кожен, при тому, що купувати їх можна за 1,5-1,8 мільйона гривень.
Ми не приймаємо рішення про взяття на баланс насосів КП «Кременчукводоканал» чи пилососів. Це вози, а не тролейбуси, а міський голова Олег Бабаєв хоче підставити депутатів, хоча за ці порушення відповідати саме йому», - говорить Віктор Бугайчук.
Його колега і представник міської організації КПУ Володимир Шапран підтримує цю точку зору. Попри всі розмови про ціни, місто не збиралося купувати тролейбуси, які були у використанні, за ціною нових. «Тролейбусам справді по декілька років», - представник фракції Партії регіонів у міській раді Микола Черниш пояснює, чому Кременчук має дорого купувати «рогатий секонд хенд».
«Мені довелося працювати з братами Чуркіними, які нині є власниками заводу «ЛАЗ». Не дай Бог – ходяча чума. Головне – обманути і кинути»,- зазначив депутат міської ради, який підтримує купівлю тролейбусів у тих, хто «кидає». Тож наскільки кинули в цій справі міський бюджет, представник ПР не каже. Однак говорить, що вважає, що тролейбуси слід брати місту на баланс, бо маршрутні таксі у нас малі і в них пахне пальним.
Звідси і рішення, а відомо, що у справах виділення коштів чи дерибану землі наші депутати найкращі. Міська рада, а всіх депутатів у в’язницю за це не посадять, бере незрозумілі тролейбуси на баланс. «Ми б теж могли купувати тролейбуси дешевше, лише за півтора мільйона гривень кожен. Але в такому випадку все це розтягли б на роки», - таке загальне резюме депутатів міськради, які підтримують рішення мера міста Олега Бабаєва.

То скільки ж місто заплатить?

На це запитання у «Програми плюс» є відповідь. І вона така: для того, аби купити тролейбуси, міськвиконком випустив облігації на 25 мільйонів гривень під 14 відсотків за рік. Відсотки - це ще 10,5 мільйонів гривень.
Саме за ці кошти нам і продали електротранспорт. У лізинговій угоді, до речі, про це написано – вартість тролейбусів 35 мільйонів гривень. Але в цій же угоді також написано, у скільки місту обійдеться лізинг, який доведеться виплачувати ще три роки поспіль. Це – щомісячний платіж у 80 тисяч гривень, або мільйон гривень за рік.
Звідси і загальна сума витрат, у які місту обійдуться нові-не нові тролейбуси – приблизно 40 мільйонів гривень. Приблизно, бо міська влада не показує угоду про їхню лізингову купівлю. Не покаже вона їх і далі, бо ці документи конфіскували правоохоронці.
І тепер щодо повернення грошей. Щороку, починаючи з 2013-го, за отримані тролейбуси - за відсотки по акціях та лізингове обслуговування фінансове управління мерії віддаватиме по 4 мільйони гривень. Але головний платіж міський бюджет чекає 2015-го. Саме тоді настане час «Ч», за яким міський бюджет має повернути тіло кредиту – 25 мільйонів гривень. І як ці кошти повернути в один рік та чи можливо цей платіж розтягти на майбутнє – поки що не знає ніхто.
А от про що всі знають – так це про порушення закону. Загалом про нього говорили з самого початку в обласній прокуратурі, коли з’ясувалося, що ми купуємо зовсім не те, що просимо. А далі – вже мова про порушення Закону України «Про державні закупівлі» й решту інших.
«Ви що, не хочете, щоб у Кременчуці люди їздили на нових тролейбусах?» - така відповідь міського голови Олега Бабаєва на запитання «Програми плюс» по тролейбусній справі. Саме ж запитання було таким: чи не вважає міський голова, що цим рішенням сесія міської ради через порушення зґвалтувала все Антикорупційне законодавство України?
І на завершення - скільки ж усе коштує. Твердження депутата міської ради Віктора Бугайчука: у Львові 30 тролейбусів, що були у використанні, купили за 10 мільйонів гривень. У нас – усе навпаки. Ми купуємо теж не зовсім нові 13 тролейбусів, але витрачаємо на їх придбання не десять мільйонів й не двадцять, а набагато більше. До того ж, до завершення трирічного терміну лізингу тролейбуси будуть у власності ТОВ «КрАЗ Лізинг». Тож що ми візьмемо на баланс – і для чого це депутатське рішення - хто знає.
Забаненные
-3
Почетный
гражданин
fordmax
13:10, 01.06.2013

писатель (01.06.2013, 09:58) писал:Кременчуцьким скандалам позаздрить уся Україна



таким образом уже однозначно можно сказать что городской общине нанесен ущерб более 13 млн грн ...

... прийдется реставрировать самоходку на пивзаводе ... дальности должно хватить ...
приглашаются все желающие
 
Доступ закрыт.
  • Вам запрещено отвечать в темах данного форума.