Центр реабилитации детей-инвалидов

2008-12-10T15:00:33+02:00 2009-09-23T15:52:40+03:00
0
Горожане
+ 25
Старожил
Ребята, вот уже несколько месяцев я помогаю "Центру реабилитации детей-инвалидов".
"Центр" это государственная организация, детей учат и лечат (гимнастика и т.д.) бесплатно.
Но дети-инвалиды, увы, требуют намного большего, чем обычные детки.
Часто им нужны дорогостоящие анализы или лечение за границей.

Весь Центр держится на Наде Колесник - она директор, и она сама - инвалид. Удивительный человечек, с горящими глазами, и верой в лучшее.

Что я смогла сделать для Центра. На День города моя фирма выделила денег и закупили детям на 40-50 грн подарки - специальные игры, которые предназначались каждому ребенку именно при его отклонениях.

Потом я выбила для Центра деньги на социальную рекламу, которую вы видите в центре города сейчас.

Центру помогают фирмы, частные лица, и если вы чувствуете в себе желание помочь - это можно сделать.

Дети-инвалиды такие же члены общества, как и все мы!
Женщина-тоже человек!
Жандармы
+ 62
Почетный
старейшина
Чувствую. Что можно сделать, как можно помочь?
Горожане
+ 7
Гастарбайтер
Как можно помочь? Где они находятся?
Горожане
+ 131
Великий Гуру
Первый раз слышу о такой организации у нас в городе. (У нас в городе?)
Расскажите подробнее. Интересно.
Горожане
+ 25
Старожил
Я скину сюда текст статьи которую я им размещала.

И еще важно - если у вас есть знакомые с детками-инвалидами и они не знают о том, что есть такой центр и что занятия там полностью бесплатные - говорите им. Пусть обращаются. Координаты в конце статьи.

Серце - Дітям.
Проблема дитячої інвалідності сьогодні, як ніколи гостро, відчувається на Україні. Про це свідчать і зростаюча рік від року чисельність дітей-інвалідів, і сумна статистика дитячої смертності від несумісних з життям патологій. Причин цьому багато: і несприятливе екологічне середовище, і спадок у сфері охорони здоров’я та інших галузей з-за відсутності належного фінансування та багато інших.

Якщо у великих містах України ще є можливість хоча б привернути увагу влади та громадськості до цього лиха, то в маленьких - надія тільки на власні зусилля. На щастя, є люди, яким близькі і зрозумілі проблеми родин, які виховують дітей-інвалідів. За ініціативи і при підтримці їх у нас на Україні відкриваються Центри реабілітації дітей-інвалідів, де вся увага спеціалістів, їх знання і досвід, спрямовані на полегшення соціальної адаптації дітей-інвалідів, сприяння пізнавальному та особистісному розвитку цих дітей і допомогу їх родинам. Так з ініціативи та при підтримці Крюківського райвиконкому та обласного Фонду соціального захисту населення, 1 жовтня 2002 року, було відкрито Центр ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів, який розпочав свою роботу з дітьми-інвалідами 15 листопада 2002 року.

Мета діяльності Центру – дати можливість дітям з фізичними та інтелектуальними вадами перебороти труднощі розвитку, засвоїти побутові та соціальні навички, розвинути свої здібності, повністю або частково інтегрувати в життя суспільства; дати можливість батькам реально усвідомити суть проблем дітей, допомогти їм оволодіти методикою індивідуального навчання дитини; допомогти батькам бути активними учасниками виконання індивідуального сімейного плану, навчити їх працювати з дитиною вдома, довести, що діти-інваліди можуть подолати, або зменшити, свої вади, що вони можуть жити і навчатись в колективі ровесників.

Центр сьогодні – це виконання програм соціальної реабілітації дітей віком від народження і до 18 років, які отримали статус інваліда, дітей з фізичними та (або) розумовими вадами, дітей раннього віку групи ризику та, як виняток, дітей до 12 років за рішенням виконкому міської ради.

Центр розташований в двоповерховому будинку площею 527 м2. Він має такі структурні підрозділи:
- групи ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів до 7 років;
- групи соціальної реабілітації дітей молодшого шкільного віку до 12 років;
- групу “Матері та дитини” для дітей віком до 2 років;
- групи для роботи з батьками, діти яких не мають змоги відвідувати Центр (консультаційний пункт);
- методичний кабінет.

Для проведення реабілітаційних заходів у Центрі функціонують:
- кабінет педіатра;
- кабінет невролога;
- кабінет масажу;
- кабінет психологічної допомоги;
- кабінет логопедичної корекції;
- куточок сенсорної інтеграції;
- куточок з фізичної реабілітації;
- фітобар.

Реабілітаційна діяльність Центру включає:
- розвиток духовних і фізичних здібностей дитини-інваліда;
- сприяння отриманню відповідної шкільної освіти, включаючи підготовку до неї;
- забезпечення умов для участі в житті суспільства дітей, чиї можливості остаточно визнані, як такі, що допускають навчання лише практичним навичкам;
- встановлення більш комфортного контакту з оточуючим світом, виходячи з можливостей дитини;
- підтримка, підвищення і постійне відновлення фізичних і моральних сил, а також душевної рівноваги;
- полегшення побутових та житлових умов, організація і проведення вільного часу, повноцінна участь в громадському і культурному житті;
- залучення до процесу реабілітації і адаптації не тільки дітей, як пацієнтів, але й членів їх найближчого оточення та ін.

З дітьми працюють висококваліфіковані спеціалісти: невролог, педіатр, психолог, логопед, фахівець з фізичної реабілітації, масажист, вчителі-реабілітологи, асистенти вчителів-реабілітологів, музкерівник. Реабілітація дітей-інвалідів здійснюється за індивідуальними реабілітаційними програмами, розробленими з урахуванням психічного, розумового та фізичного розвитку дитини. Це:
- соціальна адаптація та інтеграція дітей-інвалідів у суспільство;
- підготовка дітей-інвалідів дошкільного віку до загальноосвітньої школи;
- корекція та відновлення втрачених функцій;
- формування навичок спілкування з однолітками та дорослими;
- інформаційна та практична допомога родинам, що виховують дітей-інвалідів.

Зараз в Центрі функціонують 5 різновікових груп, де здійснюється реабілітація дітей з особливими потребами в умовах денного відвідування. В групах створені всі умови для виховання і розвитку дітей з розумовими та фізичними вадами, вони обладнані всім необхідним для повноцінного реабілітаційного процесу. Є дидактичні матеріали, розвиваючі ігри, імітаційне обладнання (“кухня”, “магазин”, “майстерня”, “перукарня” та багато іншого).
До кожної дитини використовується індивідуальний підхід. Прогрес, спостереження і досягнення дітей щоденно фіксуються у відповідних журналах. При розробці індивідуальних реабілітаційних програм враховуються рекомендації спеціалістів Центру: логопеда, психолога, фізреабілітолога, педіатра. Заняття проводяться за фронтальним та індивідуальним методом. Діти вчаться спілкуватися з однолітками та дорослими, допомагати іншим, дотримуватись правил і встановленого порядку дій, співпраці під час ігор, позитивного ставлення до себе і оточуючих, бути самостійним тощо.

Завдяки систематичній і послідовній роботі всіх спеціалістів Центру діти розвинули тонку моторику, навчилися самостійно їсти, одягатись, малювати, конструювати, робити різні поробки, розповідати вірші напам’ять, вільно почуватись в знайомому оточенні та в присутності сторонніх людей. В Центрі використовується інноваційний метод реабілітації - заняття з іпотерапії (реабілітація за допомогою коней), який є дуже ефективними в реабілітації дітей-інвалідів з порушенням опорно-рухового апарату, сенсорними порушеннями, затримкою психомоторного розвитку та іншими захворюваннями. Ці заняття дають можливість дітям-інвалідам Центру покращити координацію рухів, нормалізувати м’язовий тонус, підвищити впевненість у собі та відчути себе рівними поруч з іншими дітьми.

Головна проблеми дитини з обмеженими можливостями полягає в порушенні її зв’язку із світом, в обмежені мобільності, бідності контактів з однолітками і дорослими, в обмеженому спілкуванні з природою, недоступності багатьох культурних цінностей, а іноді і елементарної освіти. Тому в своїй діяльності міський Центр ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів керується такими принципами:
- дитина, яка має інвалідність, є частиною і членом суспільства; вона хоче, повинна і може брати участь в усьому його багатогранному житті;
- дитина, яка має інвалідність, може бути також здібною і талановитою, як і її однолітки, які не мають проблем із здоров’ям, але виявити свою обдарованість, розвинути її, приносити за її допомогою користь суспільству їй заважає нерівність можливостей;
- дитина не пасивний об’єкт соціальної допомоги, це людина, яка розвивається, яка має право на задовільнення різнобічних соціальних потреб в пізнаванні, спілкуванні, творчості тощо.

Центр ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів
г. Кременчук вул. І. Приходька 21. тел.: 8 (05366) 6-03-42
Женщина-тоже человек!
Горожане
+ 131
Великий Гуру
Так я знаю, где это!
Горожане
+ 25
Почетный
гражданин

Anuslik писал:Весь Центр держится на Наде Колесник - она директор, и она сама - инвалид. Удивительный человечек, с горящими глазами, и верой в лучшее.


Слышала, что у самой Нади сейчас проблемы со здоровьем (насколько я поняла - серъезные)...
"Мы все дураки, это добавляет жизни интереса." (с)
Горожане
0
Аксакал
Кто не знает Центра?
Березки где весной сажали?

Цитата:Слышала, что у самой Нади сейчас проблемы со здоровьем (насколько я поняла - серъезные)...



Да.
"Если кто-то вас не переваривает, значит не сумел сожрать". :)
Жандармы
+ 62
Почетный
старейшина
Кипр не знает про березки, она тогда ещё не была на форуме?!
Можно заехать накануне Новогодних праздников, заодно и березки проведать! ;)
Горожане
+ 3
Местный
Это наши самые первые березки?
Кошек не любит ТОЛЬКО ТОТ, кто еще не встретил СВОЮ кошку.
Дебора А. Эдвардс
 
Доступ закрыт.
  • Вам запрещено отвечать в темах данного форума.