Розрахунки вартості ремонту експертів, оцінювачів і аварійних комісарів

2010-03-13T10:52:48+02:00 2011-02-03T23:38:49+02:00
0
Горожане
+ 4
Местный
Не дай Бог, але все ж таки в житті може й прийдеться звертатись до спеціалістів, які складають звіти або висновки про вартість відновлювального ремонту і матеріального збитку, завданого власнику автомобіля, пошкодженого в ДТП. В результаті виникають питання чому так, а чому не так, чому ремонт а не заміна пошкодженої деталі, або чому щось не врахували і т.д. Питання особливо актуальне в час кризи, коли дорога кожна копійка. Тому запитуйте і діліться досвідом заради справедливості
Горожане
+ 178
Великий Гуру
Если машину разбили (без процедур с ГАИ):
1. тяни на СТО;
2. Изучаем договор с СК, о том кто и как должен оценивать ущерб. Это надо знать/изучать до подписания договора, но тем не менее. Возможно стоимость работ впишентся в минимум, который некоторые СК дают без документов.
3. вызывай эксперта с СК и пусть он фотографии делает (как можно больше);
4. СТО начинает разбирать авто, складируя отдельно все разбитые детальки;
5. Как разборка завершена. Вызываем опять эксперта с СК и он уже детально делает фото и требовать, чтобы фотографировал и номера (если есть возможность или видно) разбитых деталей. Одновременно вызываем независимого эксперта (он может быть и у СК, в смысле работают эксперты иногда со СК). Также четко пишем себе список разбитых запчастей. По нему можно будет пробить цену приобретения новых. Возможно цену с запчастями озвучит СТО; И тут же смотрим что на рихтовку, что на замену (лучше перед приходом экспертов поговорить с СТОшниками по поводу что менять, что оставлять!!!!!).
6. Внимательно изучаем акт независимого эксперта. Т.к. у экспертов есть прога, которая показывает средние цены на запчасти. Поэтому может быть сумма восстановления машины по экспертному акту быть ниже, чем реальная стоимость запчастей и работ на СТО. Когда суммы сошлись, то подписывайте акт. Если эксперт явно занизил стоимость восстановительных работ (бывает работают на СК), то имеем полное право самостоятельно оценить у другого независимого эксперта (если в договоре с СК нет привязки к определенному эксперту).
7. Ваши заботы решены ровно на 10%. Теперь ждем выплаты или восстанавливаем своими силами. И обязательно на СТО возьмите акт выполненных работ (с четким расписанием всех установленных/замененных деталей) и чек подтверждающий оплату работ.
Ну вот, вроде вкратце все.
С уважением,
Сергей
Горожане
+ 4
Местный
Serzh_G - а Ви з цим сталкувались, тобто пишете по власному досвіду чи написали тому що Ви так вважаєте?
Горожане
+ 178
Великий Гуру

makey_s писал:Serzh_G - а Ви з цим сталкувались, тобто пишете по власному досвіду чи написали тому що Ви так вважаєте?


Опыт... К сожалению... Если что не так, то поправите.
С уважением,
Сергей
Горожане
+ 4
Местный
Serzh_G - 50% написаного, на мою думку, не відповідає дійсності.

1. На СТО не обовязково везти, так як СТО за розбірку завалить кучу грошей, які оцінювач (чи експерт) може порубать.
2. Деякі СК дають гроші без оцінки на скляні вироби (наприклад скло фари, або вітрове скло). У випадку з КАСКО страхова сама оцінює. У випадку спрацювання страховки ГО (мене наприклад ударили) я зі страховою другої сторони договір не заключав, і ні вона мені, ні я їй нічого не винен. Друга сторона повинна сповістити свою страхову (якщо вона є) про стаховий випадок в 3-х деннй період.


Добавлено спустя 5 часов 1 минуту 35 секунд:

3. Я звертаюсь до оцінювача (або експерта) і запрошую другу сторону (не захоче сам - знач по телеграммі). Страхова в свойому штаті не має права тримати оцінювача. Є ще аварійні комісари - проводять огляд пошкодженного авто, і передають матеріали в центр, а там спєци сидять і по фото рахують вартість ремонту і мат. збитку. Згідно Методики, за якою працюють оцінювачі і експерти огляд і розрахунок повинна проводити одна особа, яка має на цедозвіл (точну фразу не знаю).
Друга стороне прийшла не прийшла це її справа. Якщо визивали по телеграммі то повинне бути повідомлення про вручення телеграми на руках в день огляду (бажано електронне). Якщо немає особи або повідомлення про вручення- то визиваєм ще раз допоки не зявиться друга сторона або повідомлення про врученнчя. Це зроблено для того щоб не ущимить права другої сторони на суді.
3. Якщо автомобіль на ходу, то приїзджаєте самі, якщо ні, то відвозите на своєму транспорті оцінювача (або експерта) на місце огляду. Оцінювач оглядає автомобіля, фотографує пошкодження і складає протокол огляду в якому розписує які деталі, як і на якій площі пошкоджено і метод впливу (заміна, ремнт, фарбування, антикор), і дає ознакомиться мені і другій стороні, після чого якщо не виникають питання по написанному ми підписуємось.
4. Якщо потрібне дорозбирання то оцінювач назначає дату коли потрібно буде показать дорозібрану машину і повідомляє про це другу сторону (якщо вона була присутня про первинному огляді). Я розбираю, привозю оцінювача, і той оглядає виявлені пошкодження, дофотографовує і складає протокол додаткового огляду, в якому пише виявлені пошкодження і методи впливу, і дає на ознайомлення і підпис. Пошкоджені деталі бажано не викидать, або неремонтувати їх допоки не виплатять повну сумму, так як на суді друга сторона може вимагати надати їй пошоджені деталі (рама, бампер, і т.д.)
5. Номер деталі мені і оцінювачу нічого не дасть, так як калькуляція складається по программі, в якій з самого початку вибирається необхідний каталог в залежності від марки, моделі, дати випуску, типу кузова і двигуна і дати випуска автомобіля. Якщо СТО фірмове (наприклад Астра-М по Мицібісі, або Альянс по БМВ), то вони нададуть список зап частин за цінами диллера, і їх оцінювач при попередній перевірці повинен використати в своїх розразунках. В залежності від пошкоджень оцінювач робить висновок чи буде деталь ремонтуватись, чи буде мінятись, а уже моє право вирішувати чи буду я їздити наприклад з розбитим бампером, чи мцняти його, чи ремонтувати.
6. Якщо оцінку або експертизу замовляю я, то я оплачую її, забираю і звертаюсь до другої сторони. Якщо стархова, то тільки страхова. якщо захоче, зможе показати вам оцінку. В такому випадку копію собі я зможу лише за згоди страхової, або по адвокатському запросу. Досвідчений оцінювач (або експерт) повинен використовувати ціни офіційного диллера, про що вказати адреси і офоіційних диллерів данної марки і їхні телефони.

Добавлено спустя 10 минут 38 секунд:

Вартість рем робіт розраховується по площі пошкодження і складності конструкції. Нажаль, на мою думку, диилери лінуються займатись рихтовкою того, шо можна замінити, тому СТО і буде давати заміну тих самих крил, або кришки багажника, замість рихтовки, та й майстрів нормальних, на мою думку там немає, бо всі пішли до часників, або працюють самі на себе. Якщо я замовив експертизу, а мені не сподобалась сумма нарахованого, то інший оцінювач (або експерт) зможе зробити перерозрахунок лише по клопотанню в суді.
7. Акт виконаних робіт СТО може дати після рем. робіт, де записує всі виконані роботи. Рахунок-фактура для оцінювачів - це не документ, так як він підтверджує намір ремонтувати, а не самі роботи.


Добавлено спустя 4 минуты 54 секунды:

Як бачите, все не так то й просто. Багато підводних камнів. Наприклад, чув, що одна страхова компанія проводить огляд, і каже, мол можете ремонтувати, а через декілька днів телефонують, і кажуть, шо у нас збой в роботі системи, прийдіть і перепишіть заяву. Ви приходите, і виявляєте, що термін, за який ви мали заявити про ДТП сплинув, і що страхова відшкодовувати збитки не буде. Але це випадок про страхові. Мета даної теми розбиратись в правомірностях висновків експертів і оцінювачів.
Горожане
+ 178
Великий Гуру

makey_s писал:Serzh_G - 50% написаного, на мою думку, не відповідає дійсності.


Я не собираюсь спорить с Вами. Я знаю, что делал я и что я переделывал, из-за того, что что-то было не сделано. В теории все красиво, а вот практика... Если у Вас возникают мысли, что что-то не действительно, то конкретно цитируйте и выражайте свое мнение.

makey_s писал:1. На СТО не обовязково везти, так як СТО за розбірку завалить кучу грошей, які оцінювач (чи експерт) може порубать.


Вранье!!! В сумму общего счета входит разборка/сборка. Если будет делаться все на СТО куда приехали. Если одни разобрали, другие собрали, то сумма будет другой. Ну и торг никто не отменял.

makey_s писал:2. Деякі СК дають гроші без оцінки на скляні вироби (наприклад скло фари, або вітрове скло). У випадку з КАСКО страхова сама оцінює.


Опять ерунда!!! Но все опять таки зависит от франшизы и износа. Если нет, то ОНИ (СК) не оценивают (слово независимый о чем-то говорит?), скорее всего идет полюбовное урегулирование. Пострадавший берет счет на СТО по замене "стекляшки" (запчасть + замена) несет в страховую, те либо соглашаются, либо дают телефон "своего" СТО. Бывает так, что СК работают с СТО (может написать почему?), то на них может запчасти быть дешевле, но как правило цена не особо отличается.
И еще раз делаю акцент. Внимательно читайте свой договор. Т.к. по закону Вы имеете право сами выбирать независимого эксперта, а некоторые СК пишут, что СК назначает эксперта (просто так будет дешевле для СК и поэтому надо проверять, что меняют, что рихтуют).

makey_s писал:Serzh_G - а Ви з цим сталкувались, тобто пишете по власному досвіду чи написали тому що Ви так вважаєте?


А Вы то каким ветром сюда?

Добавлено спустя 35 минут 56 секунд:

makey_s,
П. 3. У Вас их кстати два. Это когда пострадавший приходит в СК сообщить "приятную" новость. Ему это все рассказывают в СК.
Да, еще очень важно!!! Обязательно наберите колцентр и зарегистрируйте страховой случай. В колцентре скажут регистрационный номер. С ним потом если что в суд. И это Ваша гарантия, что Вы обратились во время. Хотя номер можно и уничтожить, но это сделать нужно обязательно.
п.4. В случае необходимости. Про детали я писал выше, что с ними делать. Отдавать детали в случае, когда делался ремонт, а выплата была позже, то тогда могут попросить вернуть или показать. Но лучше ждать выплату, потом ремонт.
п. 5. Как практик говорю, что делать это необходимо на дорогих деталях. Т.е. когда существуют аналоги. У меня Был разбит блок АБС. Его цена у официалов была в 2008 году 29000 грн., на СТО нашли за 19500 грн., но СК показалось это много и один работничек пробил Инет и нашел за 7000 грн. Когда я узнал цену и попросил номер запчасти и пробив его также через Инет, то выяснилось, что в самом дешевом блоке есть только АБС, у меня в блоке было 4 стабилизационные системы. Пришлось носом тыкать и показывать фото номера детали.
п. 6. Все так, да не так. Я делал акцент, на том, что внимательно смотреть что эксперт вписывает в акт осмотра. Т.к. машина уже должна быть разобрана. Акт подписывается 3-мя сторонами и является приложением к самому акту оценки. Эксперт, СК, пострадавший. Акт могут не показывать, если оценка делается корректно, то и цена ремонта будет нормальной и от цены СТО отличаться будет в 300-500 грн. Т.к. подчеркиваю еще раз. Эксперт считает в проге, которая берет средние цены. Принцип средней температуры по поликлинике.
п. 7. Не знаю, но ясно, что необходимо брать акты с СТО, т.к. потом могут потребовать, хотя после выплаты СК фиолетово. А не знаю потому, что пришлось битую машину продавать, т.к. СК и оценщик тянули как могли и цены ставил... Я ему потом звонил еще и уточнял некоторые моменты. Счет с СТО должен быть!!! Т.к. пострадавшему надо знать порядок цен и сколько это будет в итого. Не может сумма отличаться в тысячи!!!
Продал авто в первый день кризиса, когда курс был 5,9 за бакс, как только пошел вверх.
С уважением,
Сергей
Горожане
+ 4
Местный
Інтренет - це не офіційний диллер. Поважаючий себе оцінювач (або експерт) буде уважно перевіряти вартість з/ч, так як повинен завжди бути готовим до суду і мати під рукою актуальну інформацію про ціни. Той приклад що ви навели про 29000 грн у офіційних диллерів - оцінювач має цю ціну прийняти в своїх розрахунках вартості відновлювального ремонту. 19500 грн - це можливо ця ж деталь, але некомплектна (за відсутністю декількох деталей), або комплектна, але завезена зза кордону \"сірими\" диллерами. Ціна в 7000 грн мене не здивує, так як страхова зацікавлена в урізанні сумми страхової виплати.

Акт підписується оцінювачем (експертом), власником авто, другою стороною, представником СК, і за потреби третіми особами. Ви маєте повне право потребувати ознайомитись з усим написаним, інакше як Ви можете підписати не знаючи що там написано?

Добавлено спустя 32 минуты 12 секунд:

Взагалі оцінка робиться для того щоб збити гроші від другої сторони для відновлення автомобіля в той стан, який був до ДТП. А відновлювать чи не відновлювать - це вже справа кожного. ДАйте гроші, а я вже сам рішу чи відновлювати, чи продати биту машину. Тому вимагати СК показати чеки за виокнані роботи незаконно. Це все рішається дуже бистро через суд.
Горожане
+ 8
Местный
Ребята, есть оценщики а есть сертифицированные експерты...... и они значительно отличаються друг от друга......... Ну а к експертизе, и счету СТО .........в договоре страхования обычно прописываеться как делаеться оценка ущерба........ и тут или счет СТО или експертное заключение........ так что по одному страховому случаю вместе и счета СТО и експертизы быть не может........
Размер имеет значение, но главное не победа а участие......
Горожане
+ 4
Местный
В суді бумажку з СТО не прив"яжеш.

Добавлено спустя 1 минуту 25 секунд:

Суд до розгляду бере вартість матеріального збитку.

Добавлено спустя 11 минут 45 секунд:

У випадку спрацювання ГО у другої сторони я притензію про виплату грошей (вартість матеріального збитку) виставляю другій стороні, а та в свою чергу страховій компанії.
СТО вартість матеріального збитку не розраховує
Горожане
+ 178
Великий Гуру

makey_s писал:. Поважаючий себе оцінювач (або експерт) буде уважно перевіряти вартість з/ч, так як повинен завжди бути готовим до суду і мати під рукою актуальну інформацію про ціни.


В том-то и дело в моем случае у эксперта получилось меньше чем у серого СТО, про официалов я молчу. Поэтому и обращаю внимание на то, что был счет с СТО (как можно подробный), чтобы проверять что эксперт написал перед подписанием. Это я с машинами практически на ты, а вот если бы человек не понимающий в ремонте, то вместо положенных 57 тысяч написали бы 30 тысяч и потом было бы открытие на СТО.

Ptiza писал:.в договоре страхования обычно прописываеться как делаеться оценка ущерба........


У меня было в договоре или счет или эксперт.
С уважением,
Сергей
 
Доступ закрыт.
  • Вам запрещено отвечать в темах данного форума.